Știi un trainer bun și vrei să-l vezi pe Acadego? Zi-ne și nouă!

12
May

0
meditatie metta

Meditație metta – meditația care trezește IUBIREA și BUNĂTATEA

Un exercițiu simplu, care nu necesită foarte mult timp, ci doar repetiție.

Așează-te într-o poziție confortabilă, culcat sau așezat și relaxează-te, fiind atent la respirația ta.

Cu atenția direcționată către inima ta, spune cu voce tare sau doar în minte: „Fie ca eu să fiu bine. Fie ca eu să fiu fericit. Fie ca eu să mă simt în largul meu.”

Apoi, gândește-te la o persoană pe care o iubești. Spune cu voce tare sau doar în minte: „Fie ca tu să fii bine. Fie ca tu să fii fericit. Fie ca tu să te simți în largul tău.”. Fă asta pentru toți cei la care ții. Poți să incluzi numele lor în loc de „tu”.

Apoi fă asta cu oameni care nu îți sunt atât de apropiați, oameni pe care îi vezi doar din când în când.

Apoi treci la oameni cu care nu te înțelegi.

Practicarea acestui tip de meditație zilnic timp de 7 săptămâni duce la creșterea semnificativă a emoțiilor pozitive (iubire, bucurie, gratitudine, mulțumire, speranță, mândrie) conform unui studiu realizat de psihologul Barbara Fredrickson de la Universitatea din Carolina de Nord.

sursa: „De ce îți face bine să faci bine” – dr. David R. Hamilton

 

 

Fără comentarii

Răspunde